Ny design är påväg.

Nu mår jag något bättre. Jag har nu vilat lite och sen druckit 3 koppar med varmt te. MUMS! Eftersom klockan är mitt i natten och jag pratar som vanligt men den underbara killen. Medans sitter jag och pillar lite med min nya design. Jag vart helt enkelt less på den gråa. Så nu ville jag ändra lite. Så har lite textsnitt och lite färger kvar att ändra. Sen kanske jag kan blir lite nöjd och  kan ha detta i en vecka eller helst längre så jag slipper hålla på att göra nya headers hela tiden. Men ja iallafall så orkar jag inte göra någon header nu. Så det får bli imorgon eller framöver. Jag vet att min blogg ser ut som ett bombnedslag nu under renoveringen men det är inget att göra åt. Utan bara att vänta på resultatet. Jag kan bara säga ursäkta röran. Men ja nu känner jag att värken börjar komma igen. Får ta lite mer astmamedicin så att jag klarar natten. För en stark tjej med viljan som jag klarar detta. Det vet jag, jag kan om jag vill, jag kan om jag orkar, jag kan om jag får stöd. Alla tre sakerna har jag och vill så jag ska klara detta. Så är det bara. Men nu ska jag sova. Godnatt alla läsare ♥


Bilden är tagen på Midsommarlägret 2009 på Norrbyskär.


Kommentarer
Postat av: ida myrin ♥

sv: OJ :o bara 4 månader?! ja då va han rätt stor :) och väldigt fin!



åh, tack!

kram :)

2009-12-29 @ 02:30:55
URL: http://myrins.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: haha nja ;)

2009-12-29 @ 02:44:26
URL: http://liindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
VIP?

Din e-postadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback