Ny design.

Det är först nu det börjar kännas som ett riktigt jullov. Som ni kanske ser så har bloggen äntligen fått sin design. Jag gjorde den lite snabbt innan idag. Blev lite nöjd sådär. Kanske ska fixa någon brusch eller någon text på designen men annars tycker jag att den är helt okej för mig. Lite stilren sådär, det behövs inte många minuter för att fixa lite sin blogg lite. Jag gjorde faktiskt ingen vinterdesign i år. Då jag hatar julen kändes det inte lönt. Kanske till nästa år men inte till detta. Men ja detta duger för mig :) Lovar att jag kommer nog byta inom en månad igen.  För man blir fort less på den. Jag tänkte även försöka lägga upp information om vad som gäller om jag ska hjälpa till med andras bloggar under morgondagen. Det är nästan klarskrivet. Ska bara fixa till små saker typ. Nu har jag pratat med Alexander Lindell i över 2 timmar. Vi hade mycket att prata om då vi förlorade kontakten för 2 år sedan och båda nu vill ta tillbaka den. Men nu ska jag se på tv. Skriver mer imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Diana

Sv: Ja haha <3

Har du fått alla klappar som du har önskat? ^^ <3 kram

2009-12-26 @ 02:59:14
URL: http://picturesinmyhand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
VIP?

Din e-postadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback