PANIK!

Rubriken säger allt. Jag vaknade 10 i 12. Klockan 12 skulle vi vara hos farmor och äta "dopp i grytan" Jag fick redig panik. Men ja på 5 minuter hade jag klet på mig. Sen dom andra 5 sminkade jag mig och fixade håret Prick 3 minuter över 12 var jag hos farmor. Lite sent men herregud jag hade jag försovit mig rejält. Jag som skulle ta tag i mina sömnvanor, eller ja ta tag i hela mitt liv. Hur går det med det. Nja ärligt ingen vidare. Jag vet inte hur detta ska gå. För som det är nu blir allt i mitt liv fel. Men endå fortsätter jag och gör samma saker istället för lyckas inte ändra på det. Det kanske inte låter svårt i andras ögon. Men då man har jobbat hemma med alla skoluppgifter och kunnat styra dom mesta tiderna själv blir det snart svårt att börja skolan då bussen går lite innan 7 varje morgon. Då jag har mer 3 kilometer till bussen att gå först i djup snö och blixt halka. I don´t like it.  Skriver mer sen nu måste jag svara på kommentarer.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Stackarn, hatar att försova mig!



God morgon får jag väl ändå säga och hoppas att dagen fortsätter någorlunda bra! :)



Tack för ditt jättefina stöd, känns så bra när någon tror på en! :D Det betyder otroligt mcyket för mig! <3

2009-12-31 @ 13:01:46
URL: nahttp://naho.blogg.se
Postat av: Nathalie

Tack tack snällaste du! :D

Jag vet att du också kommer

klara det, bara man ger fan

på det och det tänker jag göra! (=

2009-12-31 @ 13:10:16
URL: nahttp://naho.blogg.se
Postat av: Nathalie

Nej men då får du väl tala om hur det ligger till. Ställa dom mot väggen. Prata med dina föräldrar be dom ringa lärarna som du har och bestäm ett möte. Där ni lägger upp ett schema hur ni ska göra. Sen får du helt enkelt säga som det är, att du tycker skolan ger för lite stöd. Kram, och jag vet att du kan klara det för du har ju viljan och orken kommer också komma. Girl power! <3

2009-12-31 @ 13:20:08
URL: nahttp://naho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
VIP?

Din e-postadress:

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback